4 ian. 2016

Educatie baieteasca

Am crescut inconjurata de barbati puternici. Ii admir si astazi pentru toate invataturile pe care mi le-au oferit: de la gandirea logica la pragmatismul cu care trebuie sa privesc fiecare intamplare. 
Modelul cel mai puternic este tatal meu pentru care orice are o reprezentare grafica pe hartie si orice problema este tratata cu ironie si amuzament. Si parca asa totul devenea extrem de simplu redus la cateva linii si o solutie. In completarea lui au venit acei oameni frumosi care m-au invatat sa creez in fiecare zi ceva nou, care au carcotit mereu intr-un dulce stil spartan sau care au stiut sa aprecieze arta punctand elemente importante. 
Si cred ca prietena mea, Smaranda, avea dreptate cand concluziona ca noi fetele crescute intre baieti avem cumva acea gandire baieteasca. Cumva nu putem intelege firavitatea, nesiguranta si feminitatea la fel ca restul femeilor.
Ne place sa privim la manifestarile de feminitate ale altora, dar zambim cu detasare la falsele probleme. Mi se pare ca in lumea noastra stim sa acordam importanta doar anumitor lucruri. 
Sunt convinsa ca ei, barbatii, vad si mai detasat lista noastra scurta. Si da, mai e ceva: barbatii citesc instructiunile si pentru ei are sens ce scrie acolo.



Niciun comentariu: