6 apr. 2016

Orasul si copilaria

In clasele primare scoala cu toate schimbarile pe care le-am trait am pasit pe aceeasi cale spre sau dinspre scoala de cartier. Apoi a venit mama la mine si mi-a facut o promisiune ca voi merge cu ea in fiecare zi spre si dinspre scoala. Nu am prea inteles eu atunci exact despre ce e vorba, dar am zis ca totul e perfect daca e mama langa mine. Am inceput noua scoala, care era de fapt liceu si am intalnit oameni care povesteau despre alte zone ale bucurestiului. Wow! Stai asa, adica exista si mai mult decat cele 7 statii si 10 minute de mers pe jos? Trebuie sa cunosc. Si m-am aventurat eu ici si colo dupa ce i-am spus mamei ca sunt mare si am retinut cu ce vin pana acasa. Ciudat este ca toata aventura s-a mentinut in raza sectorului 2. Cumva fara sa imi dau seama cele mai frumoase locuri erau aici. Sau poate tot mama stiuse sa imi prezinte punctele de atractie din zona.
Oricum ar fi fost recunosc ca singurele mijloace de transport in comun pe care le stiu sunt 5/55, 14, 69, 85, 86, 90, 330, 335. Noroc ca acum m-am mutat pe raza troleului 90 si vad locuri noi si frumoase din alte zone. Trist este ca acum folosesc prea mult masina personala. Bine este ca si google ma ajuta cand aleg sa merg pe jos.


Niciun comentariu: