2 ian. 2016

Cafeaua si stilul

Cafeaua la pahar de hartie reprezinta un stil de viata asa cum il vedem in filme unde oamenii poarta in mana in drumul lor spre munca un pahar din hartie cu insemnele Starbucks. Este deja un stil. Energia pe care o emana femeia aceea cu paharul in mana este intotdeauna a unei persoane puse pe treaba, dornica de a rezolva lucruri si cu mentalitate de invingator. Este un drum cu machiajul perfect, cu parul proaspat coafat, cu haine impecabile potrivite si cu un zambet molipsitor. Cumva acel pahar iti da energia sa fii la fel.  Femeia asta se bucura in drum spre munca de cafeaua ei, zambeste vietii si nu se fastaceste.
Aplicand acest stil la Bucuresti avem doua variante de consumatori de cafea la pahar de hartie: cei care copiaza obiceiul si includ mersul pe jos in rutina lor si consumatorul care se duce cu masina la Starbucks pentru ca acolo e locul de "cafea".
Eu, personal, nu beau cafea, asa ca numai aparitia Tchai Latte-ului in oferta Starbucks m-a facut sa aleg acest brand. Cumva decizia mea a fost influentata si de povestea de mai sus: femeia cu un stil relaxat si mentalitate de invingator, dar argumentul final a fost dat de optiunea pe care nu o gasesc nicaieri altundeva. M-am chinuit chiar sa reproduc exact ca mai sus aceasta imagine ca sa intelegeti cat de stereotipala a devenit. Si redusa in cuvinte devine un gest de o simplitate maxima. 
Concluzia e una simpla: iubesc si eu brandurile si nu ma pot abtine.
Daca ciocolata calda, ceaiul sau cafeaua ar fi fost in fiecare dimineata preparate la mama acasa si toti apropiatii s-ar fi dus sa ia de acolo si acest "obicei" aparea la televizor oare toti ne-am fi ingramadit sa luam de acolo? 
Ma intreb cate mame nu s-ar fi apucat de asa ceva. 
Imi si imaginez denumirea unei afaceri: Cafea de acasa. 


Niciun comentariu: