12 nov. 2014

Despre libertate si inca ceva...

Despre dragoste pot spune prea putine... Invat inca ce inseamna... De fapt cred ca voi continua sa invat zi de zi... Si cred ca o data cu dragostea si iertarea mi-e straina... Am invatat doar sa scriu si sa povestesc ca sa eliberez mintea de ce ma apasa... 
Am vazut zilele astea ce inseamna dragostea de mama, ce inseamna puiul care pleaca din cuib, puiul care a plecat de mult din cuib si fiecare cu dragostea si simtamintele lui. Incerc sa inteleg ce vad si fara sa judec sa trag concluzii. 
Incerc sa gasesc o logica si in privinta relatiilor din familie sub semnul bunului simt. Nu prea imi iese. Am trait mereu cu libertatea gandului si am stiut mereu ca familia inseamna acei oameni care te sustin si te critica cand e cazul indiferent de sange... Restul raman straini... Am vazut de mica si am avut o maturitate incredibila de a citi oamenii mereu asa cum sunt ei... Pentru asta ar trebui sa multumesc cartilor citite sau poate simplului suflet deschis mereu citirii celor din jur.
Si acum invat ce inseamna dorinta de viata, dorinta de a detine, deschiderea de a renunta cand iubesti... La tine sau la cel iubit... Invat ce inseamna libertate...

Niciun comentariu: