30 iul. 2010

Fericirea

Fericirea, ca si frumusetea, se ascunde in privirea celui care o vede. Odata ce esti fericit, o exprimi. Nu stii de ce esti fericit. Nu poti sa descrii niciodata  fericirea pe care o simti sau motivul din spatele ei. 
Am petrecut 5 zile ascultand acelasi cantec care ma face sa ma simt fericita, cred. Vreau sa pot atinge cumva ceva fericire cand tristetea ma cuprinde, dar se pare ca fericirea are o vointa proprie si de aceea un program individual. Ma simt fericita acum, simt o mare bucurie in suflet. Imi e teama sa o arat, sa o simt cum trebuie. Imi e teama ca entuziasmul meu ar putea fi exagerat si fericirea la fel. Asa ca, in loc sa scriu despre ea, simt nevoia sa cantaresc. Fericirea este parte din mine. Iese la iveala din cand in cand depinzand de starea si spiritul meu. 



Un comentariu:

Unknown spunea...

what song was that?