17 iun. 2010

Romania mai are o sansa

Si cand totul era dezamagitor si lipsit de speranta in jurul meu, Romania ma surprinde din nou. Medicul meu oftalmolog m-a surprins astazi in mod extraordinar de placut. Spun al meu pentru ca e singurul medic din cati am vazut care m-a tratat ca pacienta lui si nu ca un caz dintre multele. Nu eram o statistica pe ale carei analize nu s-a uitat. S-a uitat in ochii mei frumos si mi-a spus ca exista o cale de a corecta miopia si astigmatismul de care sufeream. Mi-a explicat, mi-a aratat pe imagini video ce se intampla, m-a dus sa vizitez sala de operatie si am acceptat sa ma las pe mainile lui. De atunci vad foarte bine la distanta si nu mai am nevoie de ochelari. Si asta se intampla acum 9 ani aproape.
Acum, ma mai duc din cand in cand la control. Si mi-am facut frumos programare, m-am dus, m-a vazut, a concluzionat ca sunt bine, iar dupa mi-a spus ca nu trebuie sa platesc. Am platit cu 9 ani in urma cand am platit operatia. Si mi s-a parut bizar, dar placut bizar, atat de surprinzator incat mi s-au inmuiat picioarele si nu stiam cum sa ii strang mana sa ii spun: FELICITARI! 
Iar el va fi cu siguranta recomandarea mea pentru oricine are probleme de vedere: Dr. Marian Burcea, Clinica Alcor Bucuresti.

Niciun comentariu: