4 mar. 2010

Formularul 112

Am luat astazi parte la o initiativa de a ajuta o tanara bolnava de cancer. Si dupa ce ne-am strans mai multi acolo cu multe multe multe semnaturi pentru CASMB am plecat fara o solutionare. Dar din toata experienta asta eu personal am realizat ca de fapt exista o mare greseala in abordare. Nu cred ca 112 asta sau orice alt formular ar trebui sa iti impiedice dreptul tau fundamental de a trai liber cat mai ai de trait. Iar daca esti bolnav de cancer si trebuie sa faci citostatice ai pierdut multi ani din viata si multe clipe din zilele ramase (oboseala de dupa, starile de voma, ca sa nu mai vorbim de orele petrecute pe la medic). Asa ca 112 sau cum s-o numi el ar trebui sa fie acordat pe perioada nelimitata. 

Sa fim seriosi! De ce le e frica? Nu e ca si cand vreun Lazar se va ridica din mormant si va veni sa petreaca ore prin spitalele europene ca sa faca paguba statului roman. 

Niciun comentariu: