Si momentul in care aspirationalul devine adorabil este unul recent descoperit in inocenta unei priviri pierduta in forfota unui mall. Un om cu port sarac a venit la casiera de la KFC si a intrebat-o daca au ceva de baut. Casiera, un pic surprinsa, i-a spus ca au Cola, Fanta, Sprite. Omul a ales verbal o Fanta si foarte entuziasmat si-a scos cardul nou din portofel pentru a plati. A fost atat de fericit pentru cei 5.9 lei achitati via pos catre gigantul american incat puteai sa juri ca a castigat alegerile daca citeai in ochii lui. Si omul era fericit ca putea sa bea o Fanta intr-un cadru aspirational platind cu aceasta unealta noua pe care o foloseste toata lumea. Cel mai probabil zambetul si entuziasmul acela vor ramane mult timp in memoria mea, iar lectia de viata a fost una inspaimantatoare: exploatarea inocentei catre aspirational ne atrage atentia ca picam des in acea capcana daca suntem deja utilizatori de carduri, incantati la orice "unealta" noua.
Suntem victime sigure in fata publicitatii pe care o imbratisam ca pe un standard de viata. Pentru tot restul exista cu siguranta MasterCard.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu